Acampada Cerdanyola
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro de información y participación dedicado a la acampada reivindicativa de los indignados de Cerdanyola del Vallés.
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Proposta d'activitat: Som Energia

Ir abajo 
AutorMensaje
SergiGab
Invitado




Proposta d'activitat: Som Energia Empty
MensajeTema: Proposta d'activitat: Som Energia   Proposta d'activitat: Som Energia EmptyVie Jun 03, 2011 9:58 am

Primer de tot em presento: Sóc un indgnat, amb dos fills de 1 i 3 anys, i que per tant no puc venir a acampar, ni tant sols a les assemblees ja que l'horari del vespre és el crític per a la família. Hem estat a algunes cacerolades i per la tarda jugant a la plaça, però de moment no puc anar més enllà de donar idees i vosaltres decidiu si les tireu endavant (porto molts anys en movments socials, se que la gent que només proposa i no curra no és gaire motivant, però ara com ara no puc anar més enllà).

La meva proposta va en el sentit de donar a conèixer alternatives a les grans empreses energètiques que operen al nostre pais, que són un lobby molt potent que condiciona gran part de la nostra economia. Endesa, Gas natural, Iberdrola, etc. no només controlen l'energia i tenen el poder de fixar el preu que els hi dóna la gana (doncs els principals partits tenen interessos en elles, i de fet hi ha polítics als sus consells d'adminstració), si no que a més frenen el desenvolupament d'energies més sostenibles però que descentralitzarien la producció com és la solar.

Doncs bé, davant d'aquesta situació, neix a Girona una iniciativa anomenada Som energia www . somenergia . cat (ho poso amb espais perque si no no em deixa Smile , una cooperativa de consumidors i productors, que vol obrir una escletxa en el sistema, posant en contacte petits productors amb els consmidors, i evitant les grans empreses.

Jo només n'he sentit a parlar, però mirant la seva web sembla una iniciativa prou interessant, que també ajuda a estirar per girar la truita. Deixo la proposta per a que ho valoreu i decidiu si pot valer la pena fer una xerrada convidant algun dels fundadors.
Volver arriba Ir abajo
 
Proposta d'activitat: Som Energia
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Acampada Cerdanyola :: Comisones :: Acción / Actividades-
Cambiar a: